måndag 4. desember 2006

Ny blogg

Nå har jeg opprettet en ny blogg og ser fram til å ta den i bruk. Jeg ønsker å lage en blogg rundt tema som opptar meg, og har en plan om å forsøke å holde meg oppdatert i hva som opptar andre.

Jeg jobber til daglig som lærer i videregående, og er rimelig fersk i yrket. Jeg har med en ganske omfattende læringsteoretisk last fra lærerutdanningen og masterstudiet. Noe av det jeg synes er spennende er møtet mellom mine erfaringer, teorigrunnlag og skolesystemet i virkelighetens verden.

Så, da får vi se da!

2 kommentarer:

MIK 2 sa...

Gratulerer. Skulle ønske det var flere lærere i videregående skole som tok i bruk blogger. Vi lærere må ta dette i bruk før vi kaster elevene ut i det.
lykke til
JaO

Pernille Moe sa...

Det er gøy å se at det er flere av oss der ute! Jeg legger ut en lenke til bloggen din, Jan Arve. Si fra hvis det ikke passer, så skal jeg fjerne den igjen :)